Gratulerer så mye til Tor Einar Mathisen hos Boys of Europe, med månedens servicepris!
Fire måneder etter at han for første gang satte foten i Boys of Europe på City Nord i Bodø, har Tor Einar Mathisen fått månedens servicepris.
- Det er jo bare å være hyggelig mot kundene
Fire måneder etter at han for første gang satte foten i Boys of Europe på City Nord i Bodø, har Tor Einar Mathisen fått månedens servicepris.
Tor Einar Mathisen har aldri tidligere bodd i Bodø. Ei heller har han noen gang tidligere satt føttene i butikken Boys of Europe på City Nord i Bodø, før han for fire måneder siden begynte i jobben som butikksjef.
Tiden siden har gått i hundre for å utbedre butikken, bygge et bra team av ansatte, få inn de rette kolleksjonene - og ta vare på kundene.
Nå har han fått kjøpesenterets servicepris for november!
Mathisen ble nominert av sin kollega, Alise, som blant annet kunne si dette om sin sjef:
"Med sine over 20 år som butikksjef tok han over på City Nord i høst og laget ett fantastisk team rundt seg. Han har virkelig stått på og har lagt sjelen sin i butikken. Med sin lange erfaring, har det gitt gode resultater på alle punkter og allerede fått sine stamkunder. Etter alt dette, synes jeg han virkelig fortjener å vinne denne prisen for november!"
City Nord-ledelsen er helt enig med forslagsstiller.
- Månedenes servicepris deles ut hver måned til en av de fantastiske menneskene som jobber på City Nord.

- Jeg tenker det ikke er så vanskelig. Det er jo bare å være hyggelig, sier butikksjef Tor Einar Mathisen.
Lang erfaring
Mathisen har lang erfaring fra butikkbransjen og vet hvordan ta imot kunder. Det være seg unge, voksne eller eldre.
- Jeg begynte min karriere innen klesbransjen i 2002 - i Harstad. Der har jeg drevet to butikker. Men jeg har jobbet med salg hele livet, sier finnmarkingen - som inntil han takket ja til butikksjefjobben på City Nord, aldri tidligere har bodd i Bodø.
- Jeg og kona flyttet hit fordi jeg har en sønn her, og barnebarn. Vi har kjøpt leiligheten i byen - og vi stortrives. Både med byen og den flotte naturen her, med de gode turmulighetene, roser han.

Vandrefalken og diplomet har fått hedersplass i butikken. Foto: Lise Fagerbakk
- Jeg gikk til dekket bord
Mathisen er veldig stolt over å ha fått serviceprisen.
- Det er mange som gjør en utrolig god jobb med kundene, og jeg er imponert over butikkansatte nå i denne koronatiden. Slik at jeg er både overrasket og stolt over prisen. Jeg tror jeg ble stum - og det er sjelden, sier han.
Sammen med teamet sitt, som har gjennomgått en solid opplæring i butikkfaget, har Mathisen allerede økt omsetningen.
- Vi har jobbet hardt for å få inn gode kolleksjoner og at butikken er pen og ryddig. Vi har en solid salgsøkning i Bodø. Spesielt i november. Det er utrolig artig, og noe hele teamet bør æres for, sier butikksjefen.
I det roser han hovedkontoret for Boys of Europe.
- De er veldig flinke til å finne gode kolleksjoner for vårt område. Så har de vært flink de som har vært i denne butikken før meg. Jeg har vært heldig å gått til dekket bord.